Bloc personal,

dissabte, 11 de juny del 2005

El dia de l'entrega

Després d'una setmana de demanar preus aquí i allà, avui mateix he gestionat l'assegurança de la moto. Crec que m'ha sortit bé de preu: 271,41 euros. Línea Directa són. Per qui li interessi el telèfon és 902 321 231 i sobretot que em truqui abans perquè si avisem que es fa una assegurança nova perquè algú t'ho ha recomenat, ens descompten 20 euros al nou assegurat i 20 euros al "recomenador".

Avui, dia 10, me l'han entregat. L'Antònio (el mecànic del Pujante) m'ha donat les instruccions bàsiques: com engegar la moto, l'arrancada electrònica, la posició de la clau, la comprovació dels injectors, intermitents, llums llargues, warning, canvi de marxes, frens, embragatge, com obrir el cofre, com treure'l, treure el seient... no sé si em deixo alguna cosa. Me l'ha tret al carrer i m'he posat el casc Helix semi-integral que feia servir per l'scotter.

Les primeres sensacions han estat poc menys que acollonants: no havia tingut mai una moto d'aquestes dimensions i no sabia com fer-la anar. Mica en mica, l'he portat fins la benzinera. No sabia pujar-la en el cavallet central... pesava com un mort! I menys baixar-la sobre el terra lliscant de la betzinera... em patinava! A sobre, com sabia que el dipòsit de benzina era molt gran, li he posat 20 euros de EuroSuper 95... i resulta que me n'han sobrat 2... Mira que sóc burro!

Suant com una mala bèstia he arribat a casa. L'he ensenyat entre aquella alegria i el nerviosisme del "què he fet bé de comprar-me una moto MASSA gran?". Com més temps ha anat passant més content m'he anat posant.

Abans de sortir de casa, decideixo encarar la moto al carrer per sortir bé. Així que m'hi pujo i li dóno la volta. Ai, em cago en Judes, que això pesa molt, que no ho controlo, que no ho controlo... el carrer fa baixada i per una banda toco el terra però per l'altra no... Que la moto cau, que la moto cau... MOTO AL TERRA. No ha caigut de cop perquè l'he anat aguantant, però al terra a fi de comptes. Aquí s'aprenen coses noves: quan la moto està al terra, no perd benzina i a més es para sola. Es nota que és una bona moto.

Ai collons, com pesa això! No sabia tampoc com aixecar-la i per on agafar-la. Un mica més i em carrego plàstics de la moto... Veig que no ho passat res. La mica de rascadeta ni es veu.

He decidit fer un protocol de parada i baixada de la moto;-). Quan el tingui fet hi posaré un enllaç... I no és broma, no.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada