Bloc personal,

divendres, 10 de juny del 2005

The machine


Impressionant, oi? La tinc des de juny d'aquest any... en gris... de fet l'anunci "oficial" era aquest:

I alguns diran:
"I què fa el Ricard amb una moto tan grossa?"

Ni grossa ni petita... què faig amb una moto, jo, que mai m'han agradat les motos! Sí, ja fa anys que tenim a casa un scooter de 49cc, però MOTO amb majúscules? Jo? De què? :DDD

Va ser de cop. Justament acabàvem de portar l'scotter al taller (una SUZUKI Address AP50 de color gris, també), m'assembla que era una rebentada a la roda; i al passar per davant l'aparador del Pujante, tot fent broma, li dic a l'Adelaida (la meva dona): "Quan sigui gran vull aquesta moto", tot assenyalant un V-Strom blava que hi havia... la més grossa de totes... I mentre feia la broma, m'estava adonant que potser no era broma, que de veritat m'agradava. Ai collons!, si mai mi he fixat en les motos! No conec ni els cavalls que tenen unes i les que tenen les altres, ni els centímetres cúbics, ni què són els baixos, si són de 2 ó 4 temps... i a mi què m'expliqueu de motos! Si mai he vist acabar una carrera per la tele...!


Guaita, guaita! És maca, eh? Primer he posat la blava perquè, en foto, és més maca la blava... i aquí teniu la meva: la grisa (YD8 - Plata Sonic Metalizado). Ja vaig tenir els meus dubtes, ja... ;-)
Per si de cas, i per si algú no ho té clar el copyright de les fotos és de Suzuki (jo la he tret de Suzuki España, concretament d'aquí, però era massa gran).

Doncs sí. Va ser veure-la a l'aparador i començar a investigar. Primer de tot va ser entrar a la botiga a preguntar el preu i que me donessin un fulletó: 7.879 euros (a part la matriculació). Vaig demanar que em calculés la financiació i em va semblar bé (financiant 7.900 euros, a 60 mesos, sortia per 161,34 euros). A més a més, durant el mes de juny hi havia una oferta que et regalaven el cofre per posar els cascs, els guardapunys i el cavallet central. Deia el Pujante que la promoció estava valorada en 600 euros... No ho sé... potser sí.
NOTA. He estat investigant i aquests són els preus oficials:
Cofre 46 lt (GIVI Monokey E460): 180,17 euros + IVA = 209 euros
Guardapunys (joc esquerra+dreta) (ref. 57300-27820-291): 37,81 euros (a mi em va arribar una caixa amb el preu posat a la caixa i deia 60 euros però... doy fe;-)) + IVA = 43,13 euros
Cavallet central (SW Motech ref. 42100-27821): 206,78 euros + IVA = 239,86 euros
Total: 492 euros (508,86 euros si comptem que els guardapunys valen 60 euros)


I a partir d'aquí vaig començar a veure altres models. El Jose (el meu cunyat, el germà de l'Adelaida) em va deixar una revista de motos on hi havien els models del 2004 agrupats per tipus i on s'indicàven característiques tècniques i preus. Va ser llavors quan em vaig donar compte que a mi, el tipus de moto que m'agradava era una trail. De fet les que sempre m'havien impressionat eren les motos del París-Dakar, però no sé ben bé per què... Vaig estar veient les Africa Twin i la Transalp d'Honda, les BMW i també la Pegaso 650 Strada d'Aprilia. Finalment la cosa es va haver de decidir entre la Pegaso 650 Strada d'Aprilia i la V-Strom de Suzuki. Vaig buscar un "concessionari oficial" d'Aprilia i només vaig veure'n un a Vilafranca del Penedès. Hi vaig anar un dia entre setmana i estava tancat... :( Vaig veure que era una franquícia de botigues que també estava a Vilanova i la Geltrú i cap allà que m'hi veus. Doncs no tenien la moto en exposició. A part, el model que a mi m'agradava era el del 2004... el del 2005 l'havien modificat i personalment no em feia el pes. Era uns 100 euros més barata que la V-Strom, però vaig demanar preu de financiació i com no m'ho sabia calcular bé em va donar un preu aproximat que encara era més car que el de la V-Strom. Així que al final, el que compta és la primera impressió i la que em tenia el cor robat era la de Suzuki.

Qüestió d'encarregar-la, portar la documentació necessària, firmar el paperam de costum i en una setmana la tenia aquí.

A algú li agradaria una moto com aquesta? Voleu saber característiques tècniques i no teniu ganes d'entrar a la web de Suzuki? Com que no sabeu l'adreça? Va, vinga? Aquí podeu veure'n imatges: FOTOS (per cert, pel 2006 no fan el meu color; en canvi fan la negra, que a mi no em fa el pes, però n'he vist una de groga... aquesta sí que m'agrada i si a més és de 1000cc. millor; ja ho sabeu, si algú me la vol regalar... ;-) el que passa és que em sembla que és un model de l'any 2003 i de fora d'Espanya :(). I aquí podeu veure'n les característiques: CARACT. TÈCNIQ.. Per sobre us diré que és un bicilíndric en V a 90º, de cilindrada 645 cc, 67 CV, injecció electrònica, 6 velocitats, 189 kg de pes en buit i un dipòsit de benzina de 22 l.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada