Bloc personal,

dissabte, 5 de novembre del 2005

La segona revisió (6608 km)

Vaig anar al taller dilluns següent de fer els 6000, però no em podia agafar la moto. Així que fins avui no m'ha fet res. Li he dit que, de pas, com ja tinc el seguro validat i acceptat, m'arregli l'intermitent que ja el pago jo.

Sembla ser que encara no havia passat una setmana del sinistre, em van donar dia per portar la moto al taller a fer la peritació. Per primera vegada van coincidir el de la meva assegurança i el de la part contrària i a sobre diuen que de pintar la ratlladeta del lateral res... que canvïin la peça sencera. Jo al·luciono! Per una tonteria una peça sencera i per altres coses no... En fi, més de 300 euros de pressupost acceptats. Però quan porto la moto a la revisió, han acceptat el peritatge, però "sin compromiso de pago"...

Total i resumint: clatellada i susto 140,92 euros (no en portava prou... ja passaré a pagar la resta) No me'n recordava que hi havia inclòs l'intermitent... ni sabia que podia ser tant car.
Desglosat: filtre d'oli 11,03 euros, oli 2,80x10,25=28,70 euros, una hora i quart de feina de la revisió 27,59x1,25=34,48 euros i una junta del tap de buidat 1,18 euros. Total 75,39 + IVA. O sigui que la revisió en sí ha costat 87,45 euros. I a més a més (calculat per mi) l'intermitent i la mà d'obra 46,09 euros + IVA.

L'únic bo, penso, és que tinc un pressupost de 300 i pico d'euros que pagarà l'assegurança per fer-me un regalet per la moto... unes defenses i alguna cosa més, per exemple.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada