Bloc personal,

dimecres, 1 de febrer del 2006

Enviament d'arxius molt grans


Ja fa temps coneixia d'una utilitat web anomenada Dropload. Jo tinc l'enllaç publicat a la meva web i dic això: O com enviar fins 100 Mb d'arxius adjunts amb el correu. Mai has hagut d'enviar un arxiu adjunt que pesava molt i el correu et donava problemes? Doncs aquí ho pots pujar a un servidor amb Dropload de manera totalment gratuïta i t'aguarden l'arxiu una setmana. Envies un enllaç d'on està l'arxiu en qüestió i problema sol·lucionat. Però si haig de dir la veritat, bé m'ha funcionat un parell de cops (tampoc l'he necessitat gaires més vegades) i a partir d'aquí ja m'ha donat problemes... :(

Per gentilesa de LSPM aquí van dos nous llocs per fer la mateixa feina: es tracta d'evitar l'enviament d'arxius pesats per e-mail mitjançant la publicació temporal d'un enllaç on el receptor del correu es pot baixar l'arxiu.

I aquest són els llocs: yousendit per un cantó i SendThisFile per l'altre. I a sobre és molt senzill de fer anar. Les instruccions estan en anglès però és molt fàcil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada