Bloc personal,

dimarts, 7 de març del 2006

Dia de molt de vent

Avui ha fet molt d'aire... Aire no! Una ventada de tres parells de collons!

Deien que a Girona ahir van arribar als 160 Km/h. Avui però, havia baixat a 120 Km/h! Déu n'hi do! Aquí no feia aquest aire, però m'he espantat amb la moto. M'ha enganxat en un parell de ràfegues que se m'han posat de corbata... ;-) El que no m'havia passat amb la pluja, m'ha passat amb l'aire.

La veritat és que la moto, quasi no es movia. Però la sensació que tens quan et dóna una ràfega és molt desagradable. La moto es queda quieta però tu te'n vas de la moto. A veure... difícilment cauràs de la moto a menys que la derribi també, però el pitjor és la sensació.

La ventada, que anava com dic a ràfegues, venia de la part de la muntanya. O sigui que tornant de la feina a casa al migdia, venia de la dreta. I a la tarda a l'anar a treballar, venia de de la dreta. A la tornada no hi havien tantes ràfegues i "semblava" més continu i portava la moto una mica inclinada. El problema venia quan parava l'aire...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada