Bloc personal,

dimecres, 6 de setembre del 2006

+365 "Si no volies sopa... dues tasses"

Conversa mantinguda "avui mateix":
- Escolta, estic veient que estàs menjant caldo de verdures...
- Sí, no hi ha res més.
- Doncs saps què, per variar, què vols menjar?
{- Ja no estic castigat?
- Qui està castigat?
- Jo. Porto més d'un any prenent caldo només.}*
- Bé, què vols?
- No ho sé... què tens?
- Sopa.
- La sopa no m'agrada. No tens "tall"?
- No. Pots escollir entre sopa de fideus o crema de carbassó.
- Dona'm crema de carbassó... què hi farem.
- Tota teva... per cert, estic veient que la sopa l'hauré de tirar. Prent-te també la sopa. Escolta i el caldo acaba-te'l tot sobretot.

I tot això mentre vas veient com el company es menja un entrecot...


El caldo són les fulles tècniques d'AKO. El càstig per ser "massa" creatiu...
La crema de carbassó és una promo de Venca... puaj... però millor que el "caldo".
La sopa de fidues primer era un packaging que fa més d'un any que dura i que no se li veu el final, però finalment a acabat sent l'aplicació d'una marca corporativa que algú altre ha fet...
L'entrecot és donar-li forma gràfica a una línia de moda. Potser jo no ho hauria fet així, però el que es "menjava l'entrecot" ha tingut la possibilitat d'escollir colors Pantone i papers, una cosa que està prohidíssima... almenys per nosaltres...

{*} Això no ho he dit, però ho he pensat... no he estat prou àgil!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada