Bloc personal,

dimarts, 13 de febrer del 2007

"Un mal día lo tiene cualquiera"... ;-)


Doncs sí. Un mal dia el pot tenir qualsevol... I avui és dimarts i tretze.

1- Avui he anat a Barcelona a demanar hora al Clínic. Hi havia d'anar durant el mes de gener per demanar hora de visita entre agost i setembre. Com m'he despistat i hi he anat avui, ja no m'han pogut donar hora fins el mes de novembre. That's incredible!!!

2- Tornant de Barcelona, per la C32 m'he trobat els cotxes parats. He anat avançant per la vorera fins que he vist els mossos. M'he posat al meu carril i he esperat a avançar amb la resta de cotxes. Dels 3 carrils només n'hi havia habilitat 1. I era degut a un accident. 3 camions implicats. El pitjor l'últim, en que el conductor s'havia quedat esclafat a la cabina. Hi havien els sanitaris que suposo intentaven estabilitzar-lo. Els bombers encara no havien arribat...

3- Agafant les costes hi havien cotxes i he decidit adelantar-los. Així com a l'anada he anat pràcticament sol i he anat fent les curves disfrutant-les una per una, a la tornada, a l'anar adelantant hem notava apurat. Quan ja havia adelantat l'últim cotxe i anava sol, en una curva (just abans de passar el pont que passa per sobre l'autopista) he entrat amb una marxa massa llarga i quan he volgut reduir no s'ha frenta i, tot en dècimes de segon, he pensat "si toco el freno me la foto", perquè anava massa inclinat. El cas és que he posat la moto recta, he apretat el freno i he sortit de la carretera pel recte... M'he acollonit perquè m'he vist pel terra amb lees cames trencades i la moto destrossada, però no! He atravessat la canal de l'aigua i he tirat uns metres per sobre de l'herba (cosa ben rara a les costes on o hi ha paret o hi ha precipici) i he quedat recte i perfectament muntat sobre la moto. Semblava que hagués parat expressament... ;-)

Estava tan aturdit que no sabia el que havia passat. De fet a hores d'ara encara no m'ho explico. Però el cas és que estic perfectament.

4- I per la tarda, anant a treballar, a la sortida de l'autopista per entrar a Ribes, en la curva un cotxe aturat i un tio que em fa senyals... Que no n'he tingut prou amb el dia que porto? Jo no he parat, però m'he quedat amb les ganes de saber si feia senyals perquè tenia un problema amb el cotxe i necessitava ajuda, si m'avisava perquè encara no havia tingut temps de posar els triangles d'advertència, o si era una banda de rumanos que volia atracar-me... ;-) En tot cas m'he tornat a espantar. I he pensat que si tenia problemes per això estan els mòbils per avisar a la grua, o la betzinera estava allà mateix...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada