Bloc personal,

dilluns, 19 de febrer del 2007

Monitor d'activitat

Seguint, una vegada més, els consells de ThinkWasabi, he posat com ítem d'arrancada (Preferències del Sistema -> Usuaris -> Ítems d'arrancada) l'aplicació Monitor d'activitat (Aplicacions -> Utilitats -> Monitor d'activitat). I fent clic amb la tecla Ctrl sobre l'icone em surt l'opció de posar l'icone com Icone del dock -> Mostrar uso de la memoria. I així la mateixa icone es torna en un pastís que m'indica en cada moment quant RAM està utitilitzant el mateix sistema o altres aplicacions en cada moment. Si a això li afegim que ens mostri l'activitat de la CPU al menú Monitor -> Finestra flotant de la CPU -> Mostrar verticalment, em trobo que tinc una informació constant de l'us del processador (i per tant de la RAM i del disc dur).

I si a això li afegim que la gràcia està en comparar-ho entre el iMac G3 500 MHz i el G5 2 GHz, tinc una referència clara de la diferència dels dos equips.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada