Bloc personal,

dijous, 29 de març del 2007

Companys... FreeHand ha mort!


Abans d'ahir, dimarts, a les 3 de la tarda hi havia la presentació oficial de Adobe Creative Suite 3. I en aquesta presentació es va parlar de les excel·lències dels productes Adobe. La veritat és que hi ha una varietat increïble i a més ofereixen unes millores considerables. Són actualitzacions de veritat. La millor millora, sense dubte, és el suport a Intel. Els programes ja estan en Universal i corren com han de còrrer.

Però em sembla que la principal novetat no és del que es parla, sinó del que no es parla. No es parla de FreeHand, no es parla de GoLive, no es parla de FireWorks. Deixen de donar-li suport. Es moriran de no fer-se servir... o millor dit, de no actualitzar-se.

La veritat es que de FreeHand es veia venir... no tirava... es tancava sovint. Des de la versió 9 FreeHand ja no era el que havia estat. Però el que més greu em sap és GoLive. Perquè jo no sé programar web i amb GoLive m'havia salvat... haurem d'apendre DreamWeaver CS 3... fa estrany aquest nom, no?

En qualsevol cas, "a rey muerto, rey puesto". Fins i tot em fa il·lusió reapendre Illustrator, que ja havia tocat, ja... ni que fos per sobre.


Novetats de Photoshop CS 3 aquí i aquí també.


6 paquets de producte és el que acaben venent: Design Premium, Design Standard, Web Premium, Web Standard, Production Premium i Master Collection.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada