Bloc personal,

dissabte, 10 de març del 2007

La fonera


Llegint dubtes que té la gent sobre el Mac a la LSPM (Lista de Soluciones de Planeta Mac) va sorgir el dubte que algú tenia de com conectar la Fonera. I la gent contestant... que si has d'agafar la Fonera i configurar-li el no sé què, que si la Fonera no sé cuantos...

I jo em preguntava, què cony és la Fonera? Primer vaig buscar al Google i encara em vaig liar més, perquè venia a dir una cosa així com "La Fonera es un router social en el sentido que es tanto un router WiFi como una plataforma social."

Doncs ja m'he informat bé i la Viquipèdia diu "FON és una iniciativa empresarial de Martin Varsavsky sorgida en l'any 2005 amb l'objectiu de crear una gran comunitat WiFi que permeti aprofitar totes els avantatges que aquesta tecnologia oferix. Està present en cada vegada més països d'Europa, Amèrica del Nord i Àsia." És a dir, és "un aparatito para compartir tu conexión de internet de forma inalámbrica con gente que lo tenga, o que esté apuntada a FON, aunque no lo tenga (estos que no tienen, pagan). Más información en www.fon.com/es/ Doncs aquí queda això...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada