Bloc personal,

dilluns, 14 de maig del 2007

La Puta Gràfica


Ni cal dir que quan algú busqui adreces "guapes" que entri per del.icio.us, a la dreta de les entrades. Però una adreça que cal remarcar és aquesta: La Puta Gráfica.

I el que m'agrada més d'aquesta web és la filosofia, reflexada a La Puta Info... Diu això: "La Puta Gráfica surge del desencanto de cuatro individuos que ejercen el oficio del diseño gráfico en distintos estudios y agencias de Barcelona.
Se define como puta gráfica a “todo creativo en plantilla de jornada completa que no llega al mileurismo, que cada semana regala innumerables horas extras a la empresa y que se dedica a hacer páginas web a 300 euros los fines de semana para poder sobrevivir”.
[...]"

No és el meu cas... ni tinc l'edat... ni el talent... ni em trobo (ara mateix) en aquesta situació... Però em fa gràcia com es "crema" la gent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada