Bloc personal,

dissabte, 29 de setembre del 2007

Estadístiques


Curioses les estadístiques de Google Analytics.
Resulta que aquest blog (Coses meves... Anotacions personals i notícies), dels 5 que tinc controlats (Ricard Vilanova, el blog –l'arrel de la resta de blogs–, Coses meves... Anotacions personals i notícies que acabo d'anomenar, Marc, el meu nét, La moto i Ricard Vilanova, la web) amb Google Analytics és el que menys visites té... De fet en el últim mes no n'ha tingut cap ni una. I és justament el que més activitat té. La resta estan de cara a la galeria... no és curiós?

Diu que el que més en té és el que no té absolutament cap actualització: l'entrada a la resta de blogs Ricard Vilanova, el blog
40 Visitas
13 Usuarios únicos absolutos
140 Páginas vistas
3,50 Promedio de páginas vistas
00:08:48 Tiempo en el sitio
52,50% Porcentaje de abandonos
27,50% Nuevas visitas

En segon lloc hi ha Ricard Vilanova, la web
15 Visitas
15 Páginas vistas
1,00 Páginas/visita

I empatats en tercer lloc Marc, el meu nét i La moto... purament anecdòtic les visites que ha tingut
2 Visitas
2 Páginas vistas
1,00 Páginas/visita

I això no és una excepció; és la tònica general de sempre.

Aquí queda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada