Bloc personal,

dijous, 27 de setembre del 2007

Pastanagues

Explicarem que són, per mi, les pastanagues.

En principi jo treballo en allò que m'agrada. Però en la feina diària, la rutina i la monotonia són el pa nostre de cada dia. A més a més estic "castigat" i des de fa més d'un any que no faig una feina creativa. Només munto i preparo feina de producció... que també és feina... però amb el munt de coses que hi ha per fer a l'estudi es podria repartir millor, no? Això del càstig ja ho explicaré amb més detall, encara que ja està explicat en una altra part del blog...

Doncs fastiguejat de fer allò que podria fer un altre i dedicar-me a feines amb més creació, m'haig d'anar posant pastanagues davant el nas, com els burros que "necessiten" una pastanaga per caminar. Em sembla recordar que els de la revista Visual van fer un promo anomenada EVOPHAT en la que sortia un burro en la portada i el missatge era el mateix: què et motiva a tu. Doncs jo necessito motivació i a això li dic pastanagues.

Aquest mateix blog és una pastanaga. I tots els altres també... Apendre com va WordPress ho és. I també està al dia llegint cada mes MacWorld i cada dia les notícies que tinc a del.ico.us en l'etiqueta info_tecnologia, apendre el tutorials de Photoshop, MAMP (php + mySQL + apache...), integració d'XML amb Flash... Tot això són pastanagues. I quan més rutinària i monòtona és la feina més pastanagues menjo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada