Bloc personal,

dijous, 11 d’octubre del 2007

Primers esbossos del nou web


Doncs sí. Ja he fet els primers esbossos del nou web. Sobretot anotacions en quan a funcionament tècnic. Espero que no se m'allargui massa la cosa... almenys, quan més clar ho tens, més per feina vas.

Hi ha tingut bastant a veure, i espero que continui influint-hi, el llibre que "em van regalar" a l'Fnac: Web Design Index 2007.

També, com heu pogut veure, hi té a veure el anar-me fent una llisteta de coses, i dubtes sobretot, a resoldre... i la primera ha estat el tema del Lightbox.

La qüestió és tenir pastanagues davant dels nassos perquè estic en un moment delicadíssim... No m'agradaria fer un disbarat (que segurament molta gent està esperant... donant-ho per fet abans de que jo ni siquiera ho decideixi) del que a la llarga possiblement podria anar bé, però a curt termini segur que me'n penediria. O sigui que, mentre tingui pastanagues, estaré distret...

Al tema: el web el tinc pensat perquè funcioni en XML o PHP... fixa't que sembla que no sàpiga la diferència que hi ha, oi? El que vull dir és que m'agradaria que el contingut es generés automàticament (PHP) i que es podés escollir l'idioma i altres opcions al moment (XML). Estèticament no em faria res que agafés l'aire d'un blog.

M'agradaria integrar-hi l'estètica del logotip de Projecte Melic. Fins i tot introduir-hi ja el nom. El tema mirar-se el melic m'apassiona i més deprés de veure webs de gent que no té cap remordiment en mostrar-se tal cual sense por del què diran, que si pot semblar cregut... No som res. I ho som tot. Si no ens cuidem nosaltres, qui ens cuidarà? Vull potenciar els aspectes positius d'aquest concepte de "mirar-se el melic".

Així doncs, a la part superior, en una barra de navegació semblant a la dels blogs (aquest mateix o WordPress), hi haurien menús genèrics. I a sota una gran imatge, que aniria canviant cada cop que s'entra al web aleatòriament, del tipus de la caràtula del disc de Dizzy Gillespie United Nation Orchestra...

A sota apareixeria unes imatges petites cuadradetes com a mostra de part del Portfoli (en funcionament Lightbox).

I més a sota entrades del blog.

[continuarà]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada