Bloc personal,

dissabte, 7 de juny del 2008

Tinc càmera nova: Fujifilm Finepix J10

Ja tinc càmera nova. Després de l'incident al Sáhara durant les vacances a Tunísia, on una tempesta de sorra em va inutilitzar la càmera, he decidit compar-ne una de nova.

Li tenia l'ull ficat a una Fujifilm Finepix F485, però finalment m'he decidit per una Fujifilm Finepix J10.

El motiu pel que volia la primera era perquè tenia un zoom òptic de 4x i un gran angular (equivalent a) de 28 mm. que permetia fer fotos a 5 cm, deia la publicitat. El preu de venda eren 149€, però sense targeta ni funda.

La que he agafat, el preu inicial eren 179€ amb targeta de 2GB i funda. Però els packs o ofertes passen i es queden en res. Resulta que ara el pack ja no el venien. Venien només la càmera, però per 129€ (IVA inclòs, per suposat). La targeta, d'1 GB me l'han regalat (en comptes de fer un descompte inapreciable). A més el model F485 és un model descatalogat que havia donat molts problemes perquè tardava "massa" temps en guardar fotos. La J10 va com la seda i pot fer fotos a 10 cm. Mireu la foto que he fet al palmell de la meva mà d'un cargolí! Ni tan sols és un cargol! És un cargolí d'1 cm. o no gaire més. I com es movia ha quedat un pél desenfocat, però mireu les ratlles de la meva mà. Quina definició! I la foto no està ni ampliada ni retocada. Li he tallat els píxels sobrants i prou.

És clar, que venint de la càmera que tenia, qualsevol foto em sembla meravellosa... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada