Bloc personal,

divendres, 24 d’octubre del 2008

ADSL mòbil GPRS

Ja tinc conexió mòvil d'ADSL tipus GPRS (en teoria més ràpida)... fins a 3 Mbps diuen.

Mentida! Com podeu veure només tinc 1 Mbps de baixada i 55 Kbps de pujada... raquític! Però almenys tinc el meu plan B amb els problemes de l'ADSL en general: primer el mes d'aturada forçada per YACOM que van "tallar-me la línia" per algun problema i que no van saber arreglar (tot el mes de setembre) i després pels talls intermitents de Telefónica durant el mes d'octubre (de fet, oficialment encara no tinc l'alta, tot i que a estones tinc una ample de banda més que acceptable...).


Si voleu un plan B per quan tingueu tallades o problemes puntuals amb la vostra conexió d'ADSL, pagareu només 1€/dia si no passeu de 100 MB de baixades i només els dies que us conecteu. Els dies que no us conecteu, no pagueu. No hi ha import mínim de facturació i el mòdem és lliure. Pagueu, això sí, 99 € del mòdem.

Més informació de Simyo, aquí.

NOTA: he fet noves proves i la cosa va canviant bastant radicalment... Aniré "informant". ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada