Bloc personal,

dijous, 20 de novembre del 2008

Titular per un dia... a MacWorld


Ja ho vaig dir aquí i aquí. He guanyat un concurs per la publicitat d'una empresa de venda de material informàtic a la revista MacWorld.

Doncs ara, a l'espera encara de rebre el premi (un disc de 2TB!!!), publiquen al web una petita notícia. I per les converses que he mantingut amb la directora de publicitat de la revista, també en faran una petita menció en el número de desembre... a part de regalar-me uns quants números i algun atrassat que no tenia... Visca el "peloteo"!!! ;-)

Atenció, rectifico: estava parlant referent a tot això ahir per la tarda amb la directora de publicitat de MacWorld, però m'ha acaba d'arribar ara mateix, a les 11h el número de setembre que em "vaig despistar" de comprar. (Cal dir que tinc pràcticament tots els números des d'abril de 1998... ho vaig mirar ahir justament).

Així de guapo surto a la notícia. També podeu fer clic per votar aquesta notícia i prendrà més rellevància... :DDD

Ieeep! Em deixo d'anotar l'enllaç a la notícia: http://www.idg.es/macworld/content.asp?idn=73979

La foto me la van demanar i els vaig enviar la de la web. També en vaig preparar una altra, amb més resolució i de cos més sencer. Aquí la poso per guardar-me-la per si la necessito més endavant...

"La qüestió és anar-se mirant contínuament el melic."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada