Bloc personal,

divendres, 24 d’abril del 2009

Feedback


Ahir vaig estar explicant el conte d'"El llop i les set cabretes" a l'escola del Marc. Un avi d'algun alumne de la classe dels conills de P3 de l'escola ITACA (CEIP) havia d'explicar un conte a tota la classe. Ja vaig explicar ahir com va anar...

Doncs avui mateix, m'han fet arribar un agraïment en forma de recull de dibuixos de tots els nens de la classe, de com havien vist el conte. A la portada una foto meva explicant el conte i una altra foto dels nens escoltant atentament.

A més també m'han regalat un punt de llibre personalitzat. En una cara una il·lustració d'una mà verda que agafa una rosa que deixa veure, alhora, la seva cua... verda també... ;-) I en l'altra cara un "Moltes gràcies" amb el logotip de l'escola Itaca CEIP i un altre cop dues fotos més: una també meva explicant el conte i una altra dels nens.

La veritat és que m'ha fet molta, però molta il·lusió...

El Marc ha dibuixat això. Com podeu observar ha dibuixat el sol, el llop i dues cabretes... Molt bé comparant amb la majoria, on es pot trobar de tot... i es pot endevinar també, qui té problemes a casa i qui no... ;-) Sembla mentida que se'n pugui treure tantes conclusions de quatre garabatos... però és ben cert.

Avui encara recordaven el nerviós que vaig arribar a estar. Però l'any que bé estaré millor... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada