Bloc personal,

dimarts, 16 de juny del 2009

Aturada forçosa

Igual que dic una cosa en dic una altra... ;-)

Igual que he anat relatant els progressos i la feina de fons feta fins ara, en aquest moment haig de comentar que porto pràcticament un mes i mig sense mantindre una regularitat. Ha estat una cadena de coses que m'han portat a aquesta situació...

Primer va ser el fet que va baixar notablement la feina. En conseqüència vaig pensar que seria un bon moment per pintar la casa per fora... total, pel que em demanàvem per fer-ho, em podia permetre dos mesos de la meva feina per fer-ho jo... Així que m'hi vaig posar i, al ser una feina realment cansada físicament, després ja no em quedàvem forces per practicar. A aquest fet li hem d'ajuntar les vacances que hem fet la primera/segona setmanes de juny i ara toca el recuperar-se i posar-se al dia. Espero que abans que acabi la setmana reprenguem la pintura i en 10 dies més com a màxim tornem a la "normalitat".

Tot plegat no és una cosa que em preocupi massa perquè "la llavor està ben sembrada". És qüestió d'esperar, "temps al temps" i deixar que les coses tornin al seu lloc i "donin el seu fruit"... ;-) (m'encanten els tòpics i les frases fetes) :DDD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada