Bloc personal,

divendres, 19 de juny del 2009

Material "hardware" (III)


Mai he estat de sordines jo. De fet només les he utilitzat pràcticament pels estudis obligatoris amb sordina. Per això no tinc cap cosa... el justet. I de fet amb només una, de la que re-descobert una cosa que no sabia fins ara, en tindria prou amb el que vull fer.

D'esquerra a dreta:
1.- La sordina primera que vaig tenir ja amb la Swalow. Ara que les he tornat a reunir havia perdut els "encaixadors" de suro... tampoc tinc intenció de fer-la servir, però.
2.- Aquesta sí. Aquesta és la que he re-descobrert: resulta que la part interior es pot treure, però estava tan encaixada que estava convençut que anava soldada i mai li vaig fer la força suficient per provar de treure-la. Així, em pensava que només era una wa-wa per anar tapant i destapant. Però ara, amb aquesta troballa, li he trobat un so nou que mai havia trobat fins ara. (Ja és ben estrany que ningú, amb tants anys, m'hagués dit res al respecte). A més, pel que he vist "pel món", és un Denis Wick marca de respecte i prestigi... o sigui que és molt bona.
3.- Aquesta va ser la tercera que vaig tenir i va ser la substituta de la primera. Té l'opció de treure'n la part inferior i, per tant, són dos sordines en una. També té un suro deseneganxat.
4.- I aquesta wa-wa va ser la segona sordina que vaig tenir. La vaig comprar "perquè-altra-gent-també-la-tenia"... bonic motiu per comprar una cosa. La veritat és que és desproporcionada i no treu cap so especial. I a més, la part inferior no se li aguanta i cau... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada