Bloc personal,

dimarts, 27 d’octubre del 2009

Paranormal Activity (2007)




[3]

Amb interés i poc més.

Massa rebombori per no res… però com a referència està bé.



IMDb (6,4):
“Després de mudar-se a una casa dels suburbis, una parella s’altera cada vegada més per una presència demoníaca nocturna.”



Títol original de l’entrada:

Paranormal Activity

Paranormal Activity és una pel·lícula de por, d'aquestes que estan de moda últimament que estan gravades amb una càmera cassolana (en aquesta concretament, la càmera ja no és tan cassolana) i tenen un punt d'amateur. Evidentment hi ha un guió i un planning de rodatge però és, fins a cert punt, bastant creïble.

En vaig sentir a parlar (és a dir, ho vaig llegir) a ETC Territori Creativo, un blog de marketing. I la presentació no era tan la pel·lícula en sí, sinó la promoció que se'n fa a nivell web 2.0.

Potser en part és comparable a District 9 que, tal i com vaig comentar a algun company al Facebook (m'estranya que no en fés una entrada al blog): "Vaig llegir una ressenya a Microsiervos que era la pel·lícula més descarregada a internet... Va baixar volant i la vaig veure dos dies abans que l'estrena dels cines en aquest país. ;-) (Per cert, cada cop m'estimo més veure-les en idioma original i subtitulades.)"

L'estrena de District 9 a Espanya i el seu èxit als EE.UU. va estar supedita a aquest gran èxit a internet. I amb Paranormal Activity han volgut fer el mateix, tot i que em sembla que no té ni punt de comparació, primer pel gènere de pel·lícula i després per la quantitat de treball i creativitat aportats. Paranormal Activity a mi no em fa la por que li fa a la gent del cinema, però això potser ja és una cosa de la mateixa bèstia... ;-) Aquest fet però, no fan que la pel·lícula sigui més bona o més dolenta...

I com comentava, aquest gran èxit d'internet i la demanda d'estrena a través del web, fan o faran que aquí, en aquest país, s'estreni a finals de novembre... Jo ja l'he vista, elis, elis... xDDD

[Actualització: Veig que a Microsiervos en parlen justament ara mateix i en tenen una opinió semblant a la meva ("eso del miedo es que es muy subjetivo")]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada