Bloc personal,

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Plutón BRB Nero 2a temporada


En la meva particular creuada per no veure aquella televisió que et pugui deixar alienat (... ;-)) i seguint la búsqueda de sèries interessants (almenys per mi), se m'ha passat comentar que per la 2 de TVE estant emetent la segona temporada de Plutón BRB Nero sèrie de culte per freaks i altres bèsties de la meva/nostra calanya... xDDD

Demà continuen pel capítol 3... Déu meu! La setmana passada vaig veure part d'un capítol... per tant era el segon... No he vist el primer!!! Corre, corre, on pot estar?, i baixem-lo de seguida... ;-)

Per la gent que no tingui l'"angústia vital" per la que jo passo, que sàpiga que emeten els nous capítols els dimecres a les 23:30 h.

Un avançament del capítol de demà:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada