Bloc personal,

dijous, 12 de novembre del 2009

El Marc a Google Street View


Fa un parell de dies em vaig enterar que quasi tota Espanya estava fotografiada a Google Street View. Animat per aquesta innata curiositat que tinc, vaig mirar què es mostrava...

Resulta que Vilanova no pertany a Espanya perquè no està fotografiada. Sí ho estan en canvi Vilafranca del Penedès i Sitges... és ben curiós. Bé, Vilanova té alguns carrers fotografiats, els 4 principals: el passeig Marítim, la ronda Europa, la ronda Ibèrica, la C31 i la C32. O sigui les principals vies d'accès. Ah! sí... i també hi han fotografiats, no sé encara ben bé perquè, quatre carrers concrets del fondo de Sumella... això fa pudor a especulació.

Cal dir que totes les cares estan desenfocades i les matrícules dels cotxes també. Però si tu coneixes una persona i en aquell moment passava per allà, per molt desenfocada que estigui, se la coneix. El cas és que m'he dedicat a veure si veia qui sortia. I en el cole de Marc, l'Ítaca, és la ronda Ibèrica però en el sentit que va a Vilanova, surt el Marc al pati de l'escola durant el casal d'estiu!!! Curiosament si agafem la ronda Ibèrica en sentit Tenis no hi surt. Devia ser el moment abans o el moment després de sortir a aquest pati... ;-)

L'enllaç de Google Maps és: maps.google.es. Només us hi heu d'acostar ben a prop. Llavors s'activa el Google Street View. Llavors mirar en direcció a l'escola i el veureu. Així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada