Bloc personal,

dilluns, 9 de novembre del 2009

The Real Easy Book

Buscant per aquí i per allà he aconseguit recopilar gran quantitat d'informació, llibres, manuals i mètodes. Però aquest darrer cap de setmana m'he trobat aquest que m'ha resultat molt interessant pel meu nivell que, complementat amb el que he anat treballant fins ara, el fan d'allò més interessant.

Es tracta del "The Real Easy Book. Tunes for benginning improvisers" que a part de aportacions en coneixements harmònics, el que presenta són temes estàndards del "The Real Book", el germà gran, però amb transicions cromàtiques "fàcils", indicacions de quines escales treballar, què fer amb el piano, baix i guitarra. Interessant, no?

A més, he descobert que és el primer de tres volums... suposo que com la sèrie de l'Aebersold: vist l'èxit del primer volume s'han animat a editar els demés.

Està en anglès, però m'he sorprés a mi mateix entenent-ho tot... o és de molt fàcil comprensió o n'estic aprenent... ;-)

[Disponible a shermusic.com]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada