Bloc personal,

diumenge, 7 de març del 2010

Caprica



No he seguit una sèrie de ciència ficció anomenada Battlestar Galactica perquè em va semblar en algun moment que no estava a l'alçada. Per troços que havia vist no m'havia agradat. Em semblava una imitació dolenta d'Star Trek... Segons sembla el que havia vist era la sèrie de la dècada dels 70 que estaven reposant en el canal 300 de TV3 i que segons he anat llegint va ser la sèrie més cara fins aquell moment. Sembla ser però, que hi havia una sèrie nova... la del 2004: han estast 4 temporades i ha tingut bastanta anomenada. I el final ha generat molta expectació.

La sèrie tractava com en algun lloc distant de l'univers hi havia una civilització humana que vivia en uns planetes anomenats "Les dotze colònies de Kobol", les quals romanen en un feble armistici amb una raça de robots anomenats Cylon, que, amb ajuda de l'ésser humà anomenat Baltar, llancen un atac nuclear imprevist i coordinat, devastant els planetes i exterminant les seves poblacions. Tot el que resta de la humanitat és una nau de combat, l'astronau de combat Galactica, que va ser capaç de resistir l'atac juntament amb un grup de naus espacials civils que es trobaven en vol durant l'atac o enlairar durant aquest.
Galactica reuneix a aquestes naus en un comboi que és tot el que queda de les colònies i tracta de sobreviure als successius atacs Cylon i les traïcions de Baltar, mentre busquen la salvació en la llegendària tretzena colònia la ubicació és desconeguda: la Terra.

Com deia, Galactica no l'he seguit, però sí m'he enganxat i de seguida a Caprica, la precuela de Galactica. I de moment, el que sembla que fan és explicar d'on van sortir els Cylon en una d'aquestes dotze colònies que dóna nom a la sèrie: Caprica.

La sèrie promet. Aquí a Espanya em sembla haver llegit que comencen a emetre capítols a finals de març o principis d'abril. Jo ja vaig pel capítol 6... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada