Bloc personal,

dimarts, 9 de març del 2010

Ja tinc botes

89 €.
A Vilardell (Balmes, 25 - 08007 Barcelona - Tel. 93 318 05 89).

Aprofitant que he anat a Barcelona a les analítiques anuals de rigor, i en un dia post-mega-nevada-apocalíptica, primer m'he acostat a Auto Moto Sport que els coneixia d'haver comprat els guants d'estiu i la funda de pluja per les botes. Tenen marques "ni-fu-ni-fa" que estan bé, però sobretot també estan bé de preu i no es disparen. Al preguntar del meu número, 45, només tenien 2 models però de canya alta. I com que no tinc bessons, que tinc síndries a les cames, jo ja sabia que era impossible que m'entressin. De totes maneres ja he intuït que de 45, per la moto, res de res... que havia de tirar cap el 46. I m'han indicat a que a l'altra botiga, a Auto Moto Vilardell en tenien de mitja canya.

Me n'hi he anat i el mateix bon home amable que em va vendre els guants i les fundes a l'altra botiga, m'ha atès molt amablement i me n'ha ofert dos models: el que m'he emportat i un altre de 116 € que se m'escapava de pressupost.

Aquestes tenen la marca Unik que, pel que he pogut investigar, és una marca espanyola assentada a Saragossa. Aquestes mateixes, a Andorra, per 84 €... i què? Jo ja les tinc i ben content que estic...!

En tot cas, ja les tinc quasi 5 anys després d'anar-hi al darrera... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada