Bloc personal,

dijous, 13 de maig del 2010

Doble arc de Sant Martí (13/05/2010 20:30h)


Pel matí, a Ribes sembla que han caigut prop de 40 litres per metre cuadrat. Aquí tot el dia sol. Fins la tarda que s'ha començat a ennuvolar. A les 8 del vespre era ben fosc. De cop, com si d'un anunci apostòlic es tractés ha sortit el sol de ponent amb tota la bòveda fosca. Una llum i uns colors impressionants. Jo anava fent feina per casa. M'he donat compte que començava a ploure. "A ploure amb aquest sol i aquests núvols?", he pensat. "Segur que hi ha una arc de Sant Martí".

I tant que hi havia Arc de Sant Martí... i a més arc doble complet de 180°. El tinc tant a prop que no em surt en un sol encuadrament... sort que existeix Photoshop!

I jo hi era... ;-)

En quinze minuts ha desaparegut. :o

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada