Bloc personal,

divendres, 28 de maig del 2010

Els temps estan canviant...

Des dels primers temps de la nova era digital, especialment en aquest país, sempre hem tingut molt present que internet vol dir TOT GRATIS. I per mostra un botó: jo mateix sempre he estat buscant què em podia baixar fins arribar al punt de l'absurd que em baixava coses amb cap utilitat. Per sort, el seny s'ha acabat imposant i finalment em baixo 'by the face' només el que realment necessito.

Però com dic, els temps canvien, i si, per exemple, tota la música que tenia fins ara era totalment "il·legal", des de principis d'any que he començat a comprar la música que a mi m'agrada pagant-la com a bon cristià. Per ser honestos, també cal dir que compro aquella que no hi ha manera de baixar-se... ;-) i tampoc sóc un comprador compulsiu: he comprat 5 àlbums (1 per mes), cadascun per menys de 10 eur., d'autors i/o intèrprets als que he vist actuar en directe majoritàriament i m'han semblat interessants tornar a escoltar amb calma.

I al fet de tenir ja alguns àlbums de música comprats a la iTunesStore ara se li suma que per primer cop he comprat una tipografia: la Fertigo-Pro. El curiós és la manera en què l'he comprat... De fet la Fertigo-Pro és gratuïta i com a tal l'han promocionat en diferents llocs web. Quan la vaig veure de seguida m'hi vaig enamorar... té una construcció i legibilitat com poques, unes "f" de caixa baixa molt seductores i els números, m'encanten! Ara estava treballant en un logotip i me l'estava demanant a crits, però necessitava la versió itàl·lica... i aquesta era de pagament. Així que no m'ho he pensat gaire i l'he comprada.

El client ha quedat encantat amb el logotip i ha quedat pràcticament guanyadora la primera proposta presentada. S'ha engrescat i ja tenim les targetes a impremta i tot just preparem un nou web que no estava previst. Ha estat una bona inversió!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada