Bloc personal,

dissabte, 20 de novembre del 2010

Previsió canvi kit de transmissió

En l'última revisió m'han comentat que tinc el kit de transmissió "fet misto"... I un kit de transmissió, em deia el Pujante que comptés uns 200 €... 200 €? Doncs l'última vegada ja em va costar 237,44 €! O sigui que si vull canviar-lo haig d'anar arreconant ja 250 €!!!

El que passa és que tampoc fa tant que ho vaig canviar i per això m'he fet aquest gràfic. Si no vaig haver de fer el primer canvi fins els 33.000 Km aproximadament, per què ara, 17.000 Km després, l'haig de tornar a fer? Si ho compto amb temps, vaig tardar 3 anys en fer el primer canvi i ara, només 2,5 anys després ja em demana el segon havent reduit considerablement el quilometratge (tot i que, pensant-ho bé, ara li estic tornant a augmentar)...

La resposta a la pregunta anterior està clara: perquè està fet un nyap i la seguretat el primer... però de totes maneres miraré d'estirar-lo al màxim, almenys fins els 57.000 Km coincidint amb la propera revisió o arribar als 3 any... I suposo que també li hauré de fer el filtre d'aire i bujies. En altres paraules: 450 €. Ai vatua l'olla! És per pensar-s'ho dos cops abans de fer res... Potser que demani algun pressupost alternatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada