Bloc personal,

diumenge, 28 de novembre del 2010

Scott Pilgrim vs. the World (2010)




[4]

Per mi força bé.

Un còmic animat per adolescents però molt entretinguda.



IMDb (7,5):
“Scott Pilgrim ha de derrotar als set ex-nuvis malvats de la seva nova núvia per tal de guanyar-li el cor.”



Títol original de l’entrada:

Scott Pilgrim contra el món

Gràcies a la crítica d'El Cinematògraf de Comunicàlia emés a TDCamp - Televisió de Cambrils, em vaig quedar amb aquest nom: Scott Pilgrim vs the World.

Doncs l'he anat a veure al cinema "The Pirate Bay" (en versió original subtitulada, per suposat) i m'ha encantat i m'he fet un tip de riure.

I això que és dedicada exclussivament a adolescents... serà que estic creixent i ja no sóc un nen... ;-)

"Coneixes una noia amb el pel així?" pregunta l'Scott.

Molt gràfica... de vídeo-joc gràfic, però gràfica a fi de comptes, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada