Bloc personal,

dimecres, 15 de desembre del 2010

Tarifes de disseny (actualitzades a 2008)

Fa temps va arribar a les meves mans una fotocòpia de la pàgina de tarifes del que hauria de cobrar un dissenyador gràfic. Ara, esgarrifat m'he quedat amb la versió actualitzada a 2008 de les tarifes "oficials" de disseny que ja es van mostrar anteriorment en aquest llibre titulat El valor del diseño, doncs l'anterior que hi havia era del 2000.

[mode irònic/cínic activat] Quan sigui gran m'agradaria ser dissenyador... però un dissenyador d'aquests que es permeten pressupostar una feina per la meitat del que indiquen aquestes tarifes. És possible que fins i tot em guanyés la vida... [mode irònic/cínic desactivat]



Una mica més calmat, me les he estat mirant i n'he trobat de noves. De fet, en l'enllaç mostrat de tarifes (fulla de càlcul de Google) corresponen a l'Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV). Però sembla que els asturians (AGA) van més bé de preu...: Tarifes AGA en PDF (153 KB) ;-) O, si més no, sembla que toquin més de peu a terra sobretot amb els temps que corren.

En qualsevol cas, repeteixo la meva observació del tot irònica... ja m'agradaria a mi que m'acceptessin un pressupost d'aquests...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada