Bloc personal,

dissabte, 5 de febrer del 2011

La meva nina inflable...

Tenia una bossa de gel que posant-la o bé al microones o bé a la nevera aconseguia calor o fred segons el que necessités en cada moment. L'última vegada que la vaig posar al microones es va començar a inflar d'una manera que feia por... es veu que tenia una costura mig trencada i el plàstic de dintre no va tenir impediment per inflar-se amb la calor. Així que bossa a la brossa.

Me'n vaig anar a la ferreteria a veure què tenien, perquè em semblava recordar que l'última vegada que vaig buscar una bossa d'aigua calenta em van dir que ja no en feien... que si volia hi havien bosses de llavors tractades que es podien posar al microones i calentaven igual o sinó, la mateixa bossa de gel que ara tenia. Doncs no. Vaig demanar què tenien en substitució de les "desfassades" bosses d'aigua calenta i em van senyalar les bosses calentes "de tota la vida". Això sí ara tenen un foradet per entrar l'aigua un pèl més petit i estan fabricades en goma natural.

I per reinventar el negoci, ara també les venen amb el seu jerseiet de llana. El que vaig escollir és un jersei de coll alt amb alguns colors de l'arc de Sant Martí. Una mica gay, potser sí. Però jo veig aquesta bossa i veig el jersei d'una noia... la de la meva nina inflable (d'aigua en aquest cas, però inflable). ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada