Bloc personal,

divendres, 15 d’abril del 2011

Relaxar-se massa... és perjudicial! Per la salut i la butxaca!

Quan vas fent piscines de punta a punta arriba un moment en que estàs absort amb els teus pensaments i aconsegueixes una relaxació molt bona pel cos i per la ment. Ho fotut és quan et relaxes fent esquena... Això és el que em va passar: fent esquena tenia un punt de referència al sostre per saber quan s'acabava la piscina, però la relaxació va ser tal que jo vaig continuar recte. Conseqüència un cop al cap que una mica més em desnuco... i un mareig que no vaig perdre el coneixement de ben poc. Resultat: una setmana amb nyenyu al front que semblava un unicorni.

Primer va ser fent esquena a la piscina i després va ser anant amb la moto... Per l'autopista C32, e Sitges a casa, passades les obres inacables de la nova carretera de Vilafranca, un cotxe dels mossos camuflat (no tenia ni llums ni anava pintat com els de policia) amagat darrera les tanques que indiquen que els carrils són més estrets i, com és zona d'obres, no es pot anar a més de 80 Km/h em va fer una foto que m'agradaria tenir de record perquè vaig sortir guapo de nassos... a 130 Km/h. O sigui que no espero una multa menor de 300€ i almenys dos punts de carnet. Llàstima que no pugui canviar 10 punts per 300€...

I el proper que serà? O amb el fet de rascar-me la butxaca aniré amb més compte? (és a dir, vigilant més).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada