Bloc personal,

dijous, 23 de juny del 2011

Interessant font de recursos gràfics



Observant el canvi de tendències en disseny web que estic notant últimament, fa temps que vaig guardant adreces per si en un moment donat les puc necessitar. Abans ho feia amb del.icio.us, però últimament ho raciono tot millor amb Instantpaper (de fet faig un "Read Later" i després ho organitzo al meu gust).

El cas és que no ho buscava específicament però m'he trobat amb una adreça d'allò més interessant i, tot i que no era per allò que necessitava, ara ho estic fent servir i molt. També pot ser degut al tipus de feines que estic tenint últimament.

Estic parlant de Recursos 2D, un web amb un recopilatori increïble de recursos gràfics d'aquells que sempre fan falta. A més m'he trobat que en algun cas estava a punt de comprar imatges i les tenia aquí "by-the-face"... o sigui que m'està sent de molta utilitat.

A més, pràcticament cada dia afegexien nous enllaços a descàrregues. Un web muntat sobre Blogger al que va bé estar-ne subscrit per RSS...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada