Bloc personal,

dilluns, 19 de desembre del 2011

Collons! Quin fred!

Finalment dilluns 12/12/11 vaig anar al neuròleg i em va programar visita per dijous, però el mateix dilluns ja em va fer mitja visita... tampoc hi havia ningú més a la consulta en aquell moment. De fet no m’ha canviat res del que prenia. Només s’ha limitat a anotar el que prenia i deixava de prendre i ja està... que continui...

Això sí, per si de cas tenia algun tipus d’intoxicació de liti després de 3 mesos prenent-lo interrompudament, m’ha programat una analítica prèvia extracció de sang. Hora de l’extracció 7,30 h als Camils.

Què vol dir això? Sortir de casa a les 7 h!

Temperatura prevista pel dia d’avui 6 ºC de mínima i 16 ºC de màxima. Previsió de roba d’abric per anar en moto? L’habitual que he portat les últimes setmanes que cobreix sobradament amb els requeriments atmosfèrics.

Temperatura real aquest matí quan ja tornava a les 8 h: 0 ºC. Possiblement a les 7 h podia haver-hi -1 ºC...

Sabeu què és anar en moto a 0 ºC? Ai, me cagun l’hòstia, quin fred que fotia!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada