Bloc personal,

divendres, 29 de juny del 2012

Google Drive vs Dropbox


Fa temps que tinc documents a Google Docs. La majoria no els utilitzo (els vaig pujar per provar), però nʼhi ha algun que sí i fins i tot estic enllaçant entrades dʼaquest bloc a gràfiques que em genera automàticament un arxiu de taules. I ha estat ara, actualitzant aquest document que he vist que Google Docs es converteix (o millor sʼintegra) dins Google Drive, un servei dʼenmagetzament al núvol gratuït fins les 5GB similar a Dropbox.

Dropbox, per altra banda, lʼestic fent servir des de fa ja molt de temps i a nivell professional liʼn trec prou de suc. Em va molt bé pel tema de feines que sʼenvien en PDF, doncs no haig dʼenviar els documents; només pujar els arxius a Dropbox i en el correu enviar lʼenllaç, cosa que agilitza els correus.

El que mʼha agradat ara pèro, ha estat que, un cop descarregat el Google Drive per Mac (que per cert encara no he utilitzat perquè, de moment, de moment faig servir la versió web), he vist que també acabaven de preparar la versió per iOS (per iPad en el meu cas). Lʼhe baixada i mʼha encantat aquesta versió. Potser que ara la faré servir més i tot que el Dropbox... serà qüestió de provar.

Així que, això de comparar avantatges i punts febles dʼun i de lʼaltre, com estic llegint últimament, res de res! Es poden complementar a la perfecció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada