Bloc personal,

dilluns, 25 de novembre del 2013

El meu amic Eduard


Al meu amic Eduard el vaig conèixer a finals d’estiu. Primer el vaig veure uns dies passejant-se per la terrassa. Era una criatura... Després, la confiança va fer que entrés a dintre l’estudi i es passejava per les parets. Les finestres i portes obertes eren una invitació.

Però ara, amb l’arribada del fred, feia dies que no el veia. Fins que el divendres passat el vaig veure enganxat com una paparra al sostre. El dissabte encara hi era. I finalment diumenge estava al terra, pràcticament no es movia. Devia fer dies que no podia sortir a fora amb les finestres tancades...

El vaig treure a la terrassa i primer es va quedar quiet, moment que vaig aprofitar per fer-li la foto. Finalment ha anat a fer la seva vida... suposo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada