Bloc personal,

dijous, 5 de juny del 2014

True Detective

Matthew McConaughey és un d’aquells actors que mai havia “tragat”… li tenia mania… fins que vaig veure Dallas Buyers Club on em vaig quedar molt gratament sorprés. I era una pel·lícula que em resistia a veure perquè pensava que seria el mateix de sempre… Serà pel canvi físic o bé serà per la magistral interpretació… em vaig quedar bocabadat i va canviar radicalment la impressió que tenia sobre ell.

Ara, per una notícia que algú em va comentar de que Brad Pitt interpretaria la segona temporada de True detective, vaig conèixer l’existència d’aquesta sèrie. Una sèrie que, deien, estava protagonitzada per Matthew McConaughey i Woody Harrelson, dos “actors de cine”. Vaig pensar que seria una sèrie que valdria la pena de veure. Me le vaig anotar per seguir quan pogués…

I novament grata sorpresa quan, ara mateix, estic veient una de les millors sèries dels últims anys amb un molt bon treball dels dos protagonistes. Molts detalls a comentar, però potser els més evidents les excel·lents caracteritzacions dels protagonistes per mostrar el pas dels anys entre les 3 diferents etapes per les que es mou el time-line de la sèrie.

Ara mateix, fan de Matthew McConaughey!

I títols de crèdit de traca i mocador. Ole, ole, ole:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada