Bloc personal,

dissabte, 1 de novembre del 2014

Apple Mac

“No he necessitat mai saber
com funciona un ordinador.
Sempre he fet servir un Mac.”


[ Jo diria que això ja ho ha dit algú abans… però ara mateix no li ho sé atribuir a ningú…
Així que m’ho faig meu (almenys en aquesta construcció i contexte): Ricard Vilanova ]


El cas és que acabo de veure aquesta imatge en alta resolució (3.000 x 4.473 px) ( feu click aquí si voleu veure l’original ) i no he pogut evitar fer-ne un check-point i he anat marcant-ne allò que, en un moment o altre, he remenat… ;-)


Això vindria a ser un llistat més o menys actualitzat de les diferentes eines informàtiques que he utilitzat per treballar des del primer Mac Classic II de l’any 1991 amb un disc dur de 50MB!

Sempre havia sentit que “per feina” l’ordinador s’havia de canviar cada dos anys. I en principi així era, tot i que en algun cas fins i tot me l’havien canviat bastant abans per interessos “fiscals”. En canvi, “per casa”, que es canviés cada quatre anys n’hi havia prou.

Des que els ordinadors me’ls haig de pagar jo, els faig durar un mínim de quatre anys i només el canvio quan l’obsolescència programada m’obliga… Si el que compres és bo, pot durar bastant més. I per altra banda ja no existeix diferenciació entre el “per feina” i el “per casa” doncs, per exemple, jo no tinc televisor: tinc un ordinador de 27” on hi veig la televisió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada