Bloc personal,

dilluns, 15 de desembre del 2014

Secrets per dormir 12h

1.- Estar molt cansat. Mooolt cansat… per exemple, després d’un esforç físic extremadament intens.

Sé per experiència que una bona recuperació es basa en un bon descans. La meva idea era, després de dinar, una bona becaina de, com a mínim, dues hores. Una cosa em va portar a l’altra i al final no la vaig fer. Així que 2/4 de 8 estava sopant. I a les 9 em vaig posar una pel·lícula que em podia interessar bastant… però a 2/4 de 10 ja havia fet la primera aclucada d’ulls, així que pantalla apagada i cap al catre. El problema del canvi d’horaris en el son és que hi ha moments que “vas venut” i a 2/4 de 12 estava amb els ulls oberts com un mussol: relaxació i a dormir un altre cop, primer fins les 3 de la matinada amb buidat de bufeta, i després tot seguit fins 1/4 de 10 del matí passat. “¡Ole tus huevos!”: gairebé 12 hores dormint!

Ara ja sé que, durant un parell de dies, caminaré com una gallina que acaba de posar el primer ou, però paciència… ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada