Bloc personal,

dilluns, 15 de desembre del 2014

The Mummy (1959)




[122]

Arqueològica… ;-)

Error per la meva part pensant que era l’“original”. Potser per això m’ha sorprés veure-la en color… L’“original” és de 1932. Per tant aquesta és un remake, però francament m’ha agradat molt. Em sorprén una mica la fluixa valoració d’IMDb

Em pensava que seria molt més simple de plantejament, però està molt ben elaborada (amb la distància del temps, és clar).



IMDb (6,8):
“En la dècada de 1890 un equip d’arqueòlegs britànics descobreixen la tomba intacta de la princesa Ananka, però accidentalment tornen a la vida el cos momificat del seu Gran Sacerdot. Tres anys més tard, de tornada a Anglaterra, un seguidor de la mateixa religió egípcia deslliga la mòmia per venjar-se dels saquejadors de la tomba sagrada.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada