Bloc personal,

diumenge, 1 de març del 2015

Lara Croft Tomb Raider: La cuna de la vida (2003)




[207]

De sobretaula de diumenge.

L’any 1997 va aparèixer el joc de Tomb Raider per consola i PC. Jo el vaig conèixer un any després, el 1998, quan va aparèixer Tomb Raider II per Mac. M’hi vaig passar hores i hores jugant-hi al Mac (en hores de feina…) i, és clar, m’hi vaig enganxar… Aquesta pel·lícula és la segona part de Lara Croft: Tomb Raider (2001) i, segons sembla, la pel·lícula és dolenta de collons, però a mi, com sempre m’ha agradat el joc i l’Angelina Jolie em posa “particularment palote”, li he posat 4 estrelletes perquè sí… perquè m’ho he passat molt bé tornant-la a veure… ;-)



IMDb (5,5):
“Les aventures de Lara Croft la condueixen en una recerca per salvar la mítica caixa de Pandora d’un malvat científic, per la qual cosa recluta a un ex-marine, ara mercenari, per ajudar-la.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada