Bloc personal,

dimarts, 20 de setembre del 2016

Acabada segona volta d’Efecto Kettlebell (20 Kg)

Després de les 10 setmanes de rigor (que al final potser s’hauran convertit en 11 o més), he acabat la segona volta d’Efecto Kettlebell, aquest cop amb 20 Kg, poca broma!

Acabada la primera volta em vaig donar un temps per preparar els 5K Ciutat de Vilanova i just després vaig fer les 4 setmanes de Sinergia. Estava en l’última setmana de Sinergia que ja havia decidit fer la segona volta d’Efecto Kettlebell amb 20 Kg, així que vaig vendre l’“aberració” de 16 Kg a Wallapop i em va arribar la nova de 20 Kg.

La veritat és que, entre els desajustos de l’alimentació i un estiu calurós, m’he sentit una mica cansat massa sovint. A més, al principi en va costar bastant fer la transició dels 16 als 20 Kg, més que pel pes, per la forma de la kettlebell: no trobava la forma d’ajustar-la a l’avantbraç sense dolor… L’última setmana, que és la que en teoria és la més dura, per mi ha estat més fàcil suposo que perquè he assimilat els canvis.

Després de la setmaneta preceptiva de descans actiu començaré Unbreakable. Mentrestant a veure si amb el final de la calor estiuenca i un treball més integral normalitzem el pes. M’agradaria fer després una altra volta de Sinergia amb 20 Kg per després passar a Efecto Kettlebell amb 24 Kg. A veure què diu el cos… ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada