Bloc personal,

dimecres, 2 de novembre del 2016

Manifest

Hola. Em dic Ricard Vilanova i sóc dissenyador gràfic.

Faig saber que:
  • Sóc dissenyador. No sóc programador. (1)
  • Em preocupa la salut. Mantenir-la. (2)
  • La política me la sua, però tinc clares les diferentes opcions i quines són les meves preferències.
  • M’agrada la tranquilitat. La soledat ben entesa. (3)


1. Però m’agrada molt el disseny web pel que fa a la programació (programació bàsica d’HTML, CSS, alguna cosa de JavaScript i el més bàsic de PHP). La meva “especialització” (si hi poden haver especialitzacions en el disseny que, per definició, ho abarca tot) és la maquetació de llibres i revistes, concretament les de venda. La meva formació es va realitzar a Venca… ;-)
2. No m’interessa viure molts anys amb poca salut. M’agradaria acabar els meus dies en el moment crític que la meva salut em fés perdre una mínima qualitat de vida.
3. Tinc molt clar on està el límit pel que fa a la salut mental.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada