Bloc personal,

diumenge, 27 d’agost del 2017

The Mummy (2017)




[515]

Bastant regulera… però bé.

Bastant simple, amb detalls molt treballats i altres escenes que semblen d’obra de teatre de primària. Però al cap i a la fi l’objectiu era entretindre i jo m’ho he passat bé. Ara bé, si volen fer el Dark Universe dels monstres de la Universal, cal que s’ho treballin una mica més per la propera. Aquí, de monstres, a part de la mòmia i tot el seu exèrcit de zombies –perquè ja no són mòmies resucitades, són directament zombies en el concepte actual de zombie– hi surten el Dr. Jeckyll / Mr. Hyde i només al final de déu Seth, però ja deixen clar que en la propera vampirs com a mínim… A més, hi ha hagut un moment que m’ha recordat An American Werewolf in London (1981), el que no sé si està fet expressament o és una coincidència… ;-)

Ara m’he estat mirant això del Dark Universe i veig que pel 2019 la propera és La núvia de Frankenstein i seguiran La criatura del Llac Negre, L’home invisible (Johnny Depp), Van Helsing, L’home llop, Frankenstein (Javier Bardem), Dràcula, El fantasma de l’òpera i El geperut de Notre-Dame. Ara que, amb la crítica rebuda per aquesta, potser s’ho replantegen tot…

Ja fa temps que el Russell Crowe no m’agrada gens i veure’l en qualsevol pel·lícula, d’entrada, em provoca rebuig… però són coses meves.



IMDb (5,6):
“Una princesa egípcia de fa 5000 anys es desperta de la seva cripta sota el desert portant amb ella la malevolència creixent durant mil·lennis i tot de terrors que desafien la comprensió humana.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada