Bloc personal,

dissabte, 27 de gener del 2018

Boruto: Naruto the Movie (2015)



Direcció: Hiroyuki Yamashita
Guió: Masashi Kishimoto, Ukyô Kodachi
Veus de doblatges: Yûko Sanpei, Kokoro Kikuchi, Ryûichi Kijima



[575]

M’ha enganxat amb el pas canviat…

La veritat és que el nom Naruto sí que l’havia sentit amb anterioritat, però em deixa igual de fred que si em parles de Bola de Drac… pertany a una altra generació i per qüestions d’afinitats mai he seguit. Per tant això ara m’ha vingut francament gran. No sé de què va i, tot i que ho puc intuir, tampoc em genera cap interès. Amb tot veig que està ben valorada… però tampoc val la puntuació que té.



IMDb (8,1):
“Han passat alguns anys des del final de la Guerra Shinobi. Naruto Uzumaki és el setè Hokage de Konohagakure en aquesta nova era. El seu fill, Boruto Uzumaki, entrarà aviat als exàmens de Chûnin al costat de Sarada Uchiha i el misteriós Mitsuki.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada