Bloc personal,

dissabte, 20 de gener del 2018

Call Me by Your Name (2017)



Direcció: Luca Guadagnino
Guió: James Ivory, basat en la novel·la original d’André Aciman
Actors: Armie Hammer, Timothée Chalamet, Michael Stuhlbarg



[570]

Molt bona pel·lícula que a mi no m’ha agradat…

Se suposa que no sóc homòfob, però m’he sentit molt incòmode amb aquesta pel·lícula, fins el punt que l’he hagut d’anar veient a trossos en diferents dies tot fent el cor fort. L’ambientació està molt bé, pel lloc i per l’època: nord d’Itàlia, estiu, vacances, situació de benestar econòmic, dècada dels ’80, el primer amor… I el corol·lari final, el monòleg de Michael Stuhlbarg, preciós i enriquidor. Però la manera en que se m’ha mostrat tot, no m’ha agradat. Al final potser sí que en seré d’homòfob… i això em dóna molt per pensar perquè altres pel·lícules similars o fins i tot amb contingut explícit més fort no m’han molestat pas…



IMDb (8,3):
“El 1983 al nord d’Itàlia Elio comença una relació amb Oliver, un assistent que ajuda el seu pare, amb qui comparteix la seva sexualitat emergent, enmig del seu patrimoni jueu i un paisatge italià fascinant.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada