Bloc personal,

diumenge, 3 de juny del 2018

The Twilight Zone (1960-61) S02

[71]

Valoració



Fitxa tècnica

Creador: Rod Serling
Actors: Rod Serling, Robert McCord, Jay Overholts

29 capítols de 25 minuts

Sinopsi

IMDb (9,0):
“Persones normals i corrents es troben en situacions extraordinàriament sorprenents que intenten resoldre de manera satisfactòria.”

Crítica

Clarobscurs argumentals.

En la meva opinió, els capítols són d’una qualitat notablement inferior respecte els de la primera temporada. Hi ha algun capítol que, tot i ser objectivament molt dolent, paradoxalment està molt bé. Però és que hi han capítols avorrits de nassos… i també altres realment brillants.

A part de la construcció de les històries, també hi han capítols que no estan gravats sobre pel·lícula fotogràfica, sinó que ho estan en format televisió, de manera que les llums queden cremades amb una aurèola al seu voltant i la qualitat de la imatge també és notòriament inferior.

En aquesta temporada m’han fallat bastant els subtítols i, de la mateixa manera que en altres sèries no hi ha problema perquè s’entén, en aquesta ocasió m’ha costat seguir-lo, així que hi ha algun capítol que tinc pendent de veure.

Alguns capítols encara els recordava. Alguns són mitologia vivent de la ciència ficció. El de la gent “normal” desfigurada i la freak normal (el món al revés) el recordava molt bé. Els recursos de marcians i venusians també (hi han dos capítols: un en què els marcians tenen dos caps i van sobre rodes i els venusians, dos caps també, però tenen cos de nens, i un altre en que estan infiltrats entre nosaltres, però uns tenen tres braços i els altres tres ulls… memorables!). I, sobretot, m’ha fet gràcia veure el capità Kirk (l’actor William Alan Shatner) interprentant un capítol que també recordava.

La capçalera d’aquesta segona temporada és diferenta. A mi m’ha agradat més. És més curta i va més per feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada