Bloc personal,

dijous, 12 de desembre del 2019

Calcificació de tiroide

A dia d’avui, i aquí ho deixo per escrit per recordar-me’n, buscant un possible problema cervical en unes radiografies, per casualitat m’han detectat una calcificació a la tiroide. Anteriorment no n’havia vist mai cap, però la radiografia era impressionant… En una radiografia la tiroide no es veu, però pel fet de tenir una calcificació es veia molt clarament i a més a un tamany descomunal –en l’opinió d’algú que no n’havia vist mai cap–: una pilota de golf. A més, es pot tocar molt clarament i, apretant, molesta la tràquea. Jo em pensava que era normal i es veu que no…

M’han dit que no vol dir res, que faran les proves necessàries i que no em preocupi. De fet, no estava gens preocupat, perquè en tota la meva vida no m’havia sentit tan bé físicament com ara, però justament aquesta indicació m’ha fet preocupar. I Google pot fer molt de mal… El primer del que parla és de càncer! Que segurament no serà res, perquè en el meu cas, Hashimoto, pot fins i tot ser normal després de tenir la tiroide sota mínims des de fa 20 anys. I en els casos que això no és així, són tumors benignes que amb un no-res queden solucionats.

Però… hòstia! Aquesta nit ja no he dormit!

Pel febrer el TAC i la visita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada