Bloc personal,

dissabte, 23 de maig del 2020

Beastars (2019) S01

[121]

Valoració



Fitxa tècnica

Direcció: Shinichi Matsumi
Actors de doblatge: Chikahiro Kobayashi, Jonah Scott, Brian Beacock

[ Animació, crim, drama ] 12 capítols de 23min

Sinopsi

IMDb (8,0):
“En una escola poblada per animals antropomòrfics, un llop humil amb ansietat investiga l’assassinat sobtat d’un company de classe, mentre contesta els seus sentiments desconcertants per un conill amable.”

Crítica

Psé…

Té tot el bo que poden tenir les sèries anime actuals i també tot allò que no m’agrada. Reconec que està més que bé, però aquestes coses que no m’agraden em fan recular.

La vaig veure anunciar i vaig pensar “no és per mi”. Vaig veure un capítol i tampoc em va acabar de fer el pes. Ara, he seguit fins el final i reconec que enganxa, però hi han totes aquestes altres coses típiques i tòpiques de l’anime que no m’acaben d’agradar…

Resum (amb espòilers)

Legoshi, un gran llop gris, és un estudiant tímid i tranquil de la Cherryton Academy on viu en un dormitori amb diversos altres estudiants carnívors, inclòs el seu amic de Labrador, Jack. Com a membre del club de dramatúrgia de l'escola, Legoshi treballa com a escenari i dóna suport als actors del club encapçalats per l'alumne estrella Louis, un cérvol.

Fora del lloc, Tem l’alpaca és brutalment assassinat i devorat durant la nit, provocant una onada d’inquietud i desconfiança entre els estudiants herbívors i els carnívors. Al mateix temps, Legoshi té una trobada fatídica amb Haru, un petit conill nan que ha estat enamorat del cérvol Louis, i comença a desenvolupar sentiments complexos per ella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada